Son 1 yılda 10 defa yani neredeyse her ay sürekli bir bademciklerim şişiyor feci halde boğaz ağrısı yaşıyorum. Sık tekrarladığı için ameliyat önerdi doktor fakat yetişkinlerde iyileşme süreci biraz daha zormuş 29 yaşındayım. Aranızda ameliyat olan var mı YouTube dan bakıyorum olanlara zorlandıklarini yazmışlar hep konuşmakta zorluk çekiyorlar 2 yaşında bebeğim var bakacak kimse de yok napacagim bilemiyorum ama çok sık tekrarlıyor artık dayanamıyorum da