Selam kızlar size bir sorum var kızım 9 aylık olmak üzere ve biz her ay doktora gelişim muayenesine götürüyoruz hani pişman değilim asla gerçekten iyi bir doktora gidiyoruz ama ne zamana kadar bu böyle devam edecek benim yiğenimde bu kadar sık gittiğimizi hatırlamıyorum