Elizduru gayet normal benim bebeğim iki aylık ilk zamanlar o kusmalarında nasıl telaşlanıyordum hasta oldu sanıyordum ama şuan o kadar alıştımki eğer bebeğin kustuktwn sonra huzursuz görünmüyorsa problem yok fazlasını çıkarıyotdur demişti doktor bana .hiç trlaşlanma zamanla alışırsın ama gece yatırırken yan yatır kusarsa genzşne gitmesin uykuda buna dikkat et yeterli