Astrologperi gel bacım gel aynı haldeyiz 2 aylık olacak gündüz sabah 7 8 de kalkıyor gece 10,11 de uyuyor. Gündüz meme de emdiği ile yada toplam 15 dk uyuyor. Ha diyorsun uyudu yatağa koyayım mutfağa varmadan çattt ağlama sesi uyandı. Kendim rezene içtim, 1 çay kaşığı bebeye verdim uyur diye. Yatağın kenarına lavanta yağı sürdüm kaya tuzu lambası aldım. Gaz damlaların haddi hesabı yok aldığım şu 2 ayda çözüm bulamadım. Çözümü olan var ise asgari ücret ile gelsin bizim evde işe başlasın 😂