NurCelik canım benım oglum erken dogdugu için çenesi kucuktu memeyi kavrayamıyordu ememiyordu o yüzden üstelik ben sezaryan dpgum yaptım sütüm gelmedi hastane bana makine getirdiler gögsümle kuru kuru sagdım o şekilde sütüm geldi sonra 20 gun sagarak biberonla besledım sonra bir mrmemi tuttu ama digerini tutmadı ucu olmadığı için hep digerinden emmek istedi o yüzden birini sagarak verdım birini emzirerek ama biberon dogdugundan beri veriyorum hıc meme reddi yaşamadım meme versem meme emiyor biberon versem biberon 5 aylık olduk makine yara yapmıyor acıtmıyor üstelik çekim gucu daha fazla oldugu ıcın memeyi boşaltıyor diger makineler çıkartamıyor sütü o yüzden yeni süt üretimi olmuyor