Anneyimanne0 bizim doktorumuz ne çok aç ne fazla tok olsun diye uyardı o şekilde dengelemiştim bende. Sadece bölgesel uyuşturma yapılıyor genel anestezi değil sonuçta neden öyle demiş sizinki anlamadım. İnternette bazı izlediğim videolarla bebekler sakinlesin diye operasyon sırasında mama içirenler bile gördüm. Bizimki zaten ortam değişik geldi iğne biraz acıttı birde glb sürekli ağladı, çocuklar zaten herkes başında tedirgin oluyor birde aç olursa çok daha huzursuz olmaz mı. Tabi yine de siz mantığı anlamak için Dr a detaylı sorarsınız bence tam açıklasın nedenini.