Erva_733 Merhabalar, biz de 2-3 ay sanırım silikonla emdik. Ama gazı zaten vardı süt sağdığım dönemde de o yüzden kıyas yapamıyorım. Ben emmesine teşvik için sağdığım sütü şırıngayla yandan sıkardım göğsümü verdiğimde, bazen devam ederdi bazen de 5-10 cc süt sıkardım. Böyle de deneyebilirsiniz. Bir de oturarak değil ayakta yürüyerek emzirmeyi, hatta plates topunda emzirmeyi deneyin. Bizde plates topu yoktu salonda koltukta zıplayarak emziriyordum😂 stres de yapmayın memeyi tutmasaydı benim kızım tutmazdı diyorum genelde. Emmedi, süt sağdık, parmakla şırıngayla besledik, biberon verdik, Silikon ucu da yandan süt sıkarak alıştırdım sonra sonra göğsümğ emdi yanlış emiyodu yara oluyodu hepsi bi aşamaydı. Geçti gitti. Sağlıkla büyüsünler inşallah♥️