acarello Merhaba, 3 hafta sonra Hollanda’ya gideceğiz. Almanya ve Belçika’yı da ziyaret edeceğiz. Sizce yurtdışından bebek için ne alsak iyi olur? Bebeğimiz 4,5 aylık. Babyjörn ve bebek arabamız var. Kangurumuz var.
momybaby acarello lego olabilir. turkiyede cok pahali. 7 8 ay önce 500 tl ye aldığım lego 3 bin küsür olmus. belki 4 bin bile olmuş olabilir xiaomi scooter var onu da 4 5 ay önce 1200 e almistim 4300 su an. yurt dışında daha ucuzdur oralardan bu tarz şeyleri almak mantkli
Asyaveannesi04 acarello globber alın kesinlikle 120 $ orda burda 6bin tlyi buldu🤦🏻♀️ ileriye dönük oyuncaklar olabilir
Asyaveannesi04 acarello lego duplo ve normal olanlarda Türkiye de baya pahalı onlardan da alabilirsiniz dodlee kaşık çatal burda 500-600 tl onlardan alabilirsiniz, ingilizce şarkılı kitaplar var onlarda harika
kelebek_17 acarello ebeveyn kontrollü bisiklet alırdım şu ara çok bakıyorum. Weleda baby ürünlerini kullanıyorum ve çok çok memnunum. Almanya üretim yeri. Bakmanızı tavsiye ederim.