emrgnc Kızlar 15 aylık erkek bebeğim var .Geceleri bez ve kıyafet değiştirmekten gına geldi sürekli sızıyor çişi. Gece bezi önerisi olan var mı ? Normalde sleepy kullanıyorum ama Geceleri çok çiş yapıyor dolup taşıyor. Öneriye ihtiyacım var
2811uraz emrgnc bim in bezi tek sızdırmayan bez oldu ben vazgeçemiyorum. Özellikle sleepy çok sızdırıyor
neolacaksimdi_ emrgnc ben evybaby kullanıyorum memnunum sleepy molfiks baby me denedim onlardan memnun kalmadım Prima denedim en çok ondan memnun kalmıştım ama çok pahalli daha uygun evybaby geçtim memnunum
elifdedim emrgnc bende babyturco öneriyim inan bez önden arkaya kadar doluyo ama sızdırmıyo çok menunum sleepy kullanırken bende çok yaşıyodum ama babyturcoya geçince rahatladım kalıbıda sleppye göre büyük ve yumuşak ben memnunum her açıdan