Merhaba kızlar
benim oğlum 4aylıkrn düğüne giitk içwriye girdik 10dk durduk ağlamadı ama şaşkinlik içindeydi hep bana baktı dudak büzdü dışarıya cıktık arabada durduk annem annamem baktı 1sat düğünde durdum ama oğlum yavaş yavaş hep ağlamış son dakikalar kriz geçirir gibi bağırarak ağladı ben o zaman arabay gitim bi baktım çocuk elerini ayaklarını dengede tutamıyo acmış ellerini ayaklarini nefes darlığı yaşıyo bağırıyo sanki bebeği kesiyolar okadaar acı içinde bağrırarak ağlıyo hepimiz panikledik bu aradda emziriyrum girdim arabaya cıkardım üstümü pnumda üstünü cıkardım emzirmeye zorladı. hiç bir şey almıyodu çünkü kendinde değildi zorla emeye başladı beni hisseti sakinledi eve gitik neyse şimdi çok yakın kuzenimin düğünü var evde bıraksam mı bebeğimi babanesine uyuma saatinde gelsem eve nasıl yapsam çok stres oldum ve hep perde cekerken korkuyo yüksek sesten vb korkuyo neden olabilir bu olaylar korkmuş mu olablir acaba nasıl yapsam 5aylık oldu oğlum