Minik18 canim ben bebelac gold kullanıyordum doktor bebegimin kilosundan dolayı baslamami istemişti 20 gunlukken ama sonra arkadaşımın doktoru demis ki bebelac kilo aldırmayan bir mama sadece çocuğa tokluk veren ama besind egeri düşük demis vede bebelaci içtikten sonra çok kusma olmaya başlamıştı 1.5 aylıkken sonra aptamile geçtik beğenmedik sma optipro ya geçtik evet gerçekten fiyat olarak zorlayıcı