Merhaba kızlae benim oğlum 4. Ayina dun girdi 4 gündür yesil kaka yapiyodu ve ishali vardı bugun sabah kakasini incelerken inceden kan gordum bi kere daha yapsin dedim yine kan gelmisti hastaneye gittik kan testi ve kaka testi yapildi bagirsak düğümlenmesinden süphelenip bagirsak filmi çekildi rabbime şükür sonuclarinin hepsi çok temis cikti doktor ilac falan hic bisey yazmadi bebelac gold 1 numara kullaniyorum ve anne sütü aliyo mamayi degistireyimmi dedim doktora iyi bi mama kullaniyosun şuan biseyi gorunmuyo dedi gonderdi demin yine kaka yapmisti baktim yine kan gordum çok endişeliyim bu ne demek oluyo basina boyle bisey gelen varmi korkuyorum bişey cikicak diye