Sedaamrt Bebeğim yataktan düştü 7 aylık ses gelmedi düşme sesi ağladı sadece hemen koştum aldım sustu 2 saat uyutmadım herhangi bir morluk yok ağlaması da olmadı dr götürmeli miyim :( acil
PortakaI Sedaamrt Benim bebeğiminde başına geldi, yatak değilde ayaga kalkmaya calısıyor düşüyor vs. Ben herhangi bir belirti olmadıgında iştahsızlık vs götürmemiştim doktora. İnşallah bir sıkıntı yoktur geçmiş olsun. 🙏🏻
hunilimomy Sedaamrt hareketlerinde farklılık, kusma ,göz bebeklerinde kayma, farklı hareketler sergilerken mutlaka götürün. 2 saat uyutmamaniz iyi olmuş. Düştüğü yükseklikte önemli 40 cm uzeri ise götürün diyorlar
Eslimebrar Sedaamrt kusma gözde kayma vs yoksa sıkıntı yok bence ama yinede içiniz rahst etsin istorsaniz bı götürün doktora derim
Kubrailkan Gözde kayma kusma tepkisizlik vs gozlemlediniz mi ? 2 saat uyutmamanız çok iyi olmuş 🙏 ama bence bir doktor da görmeli. 😕 Çok geçmiş olsun 🙏
Gamze25uslu Benim de bebeğim düştü bende 2 saat uyutmadım doktora götürmedim ama sürekli gözlemledim. Geçmiş olsun..
Sedaamrt Gamze25uslu Ağlamış mıydı. Kaç gün takip ettiniz ve de morarma var mıydı, bebeğimde hiç bi şişlik de yok ama . Emzirdim içti sütünü de
Sedaamrt Hayır olmadı kediye tepki verdi emzirdim emdi sütünü de . Kafadan nasıl bakıyor dr ultrasonla mı acaba çok ikilemde kaldım
Gamze25uslu Sedaamrt evet ağladı fazlasıyla. 1 gün boyunca takip ettim ama benim yatağım çok yüksek değildi. İçiniz rahat olması için isterseniz götürün bi doktora. Morarma vs yoktu
kizcegunes Sedaamrt başa mr ile bakarlar sanırım ya da röntgen. Ultrason ile olmaz bence baş. Çok çok geçmiş olsun umarım hiçbir şeyi yoktur
Hilalperi Sedaamrt usg bakar yada mr çeker nasıl baktığı önemli değil sağlıklı olup olmadığını net görsün yeter
Melike_esma Sedaamrt dün de benim kuzum l koltuktan düştü 6 aylık g.olsun ⅚ saat gözlemledim gözlerini ebesini arasın dr u aradım gözlemleyin şuur kaybı gözde kayma vucutta düştüğü yerde şişlik varsa hemen acile götürün dediler l koltuğum spor yere yakın allahtan iyiyiz şükür . Sizde durumlar ney inşallah birşeyi yoktur yavrunuzun
a-bukemm Sedaamrt benim bebeğim de dün gece düştü. Sert düşüş olmadı çünkü engeli vardı. Çok ağladım çok korktum. Oda ağladı Ama onun ağlaması benim bağırmamdan dolayı oldu biraz. Korkulacak herhangi bi tepki vermedi. Kısma vs göz kayması vs. Emdi ve uyudu. Ertesi gün hemen yatak bariyeri aldım.
Hari Bebekte sknti yoksa mr veya tomografi cekmiyorlr fiskiri tarzda kusma hareketelrinde degisiklik gozlerde kayma yani fwrkli birsey olmadkca cekmezler benimde basima geldi goturmedm kendim hemsireyim sadece doktor arkdasi ardm sordm oda cekilmiyr sadce 2 saat uyutma dedi birsye olursa getr dedi allahtan olmadi