Kızım 9 aylık kızlar.Demir’i düşük çıktı biraz normalde vitagil kullanıyordum ama bunu alayım dedim doktoruma sorup o hemen bitiyordu. 4 yalından küçük çocuklar kullanmaz yazıyor ama doktorum önerdi birde 1 ml almamamız gerek 1 tatlı kaşığı dedi yani 4 yaşında 2,5 ml veriliyormuş yani kullanan varsa aydınlatabilir mi