Bu kadar minik bir bebekte açlık yüzünden ağlama neredeyse en son sırada olarak düşünebilirsiniz. O kadar küçük ki midesi bence mamaya ihtiyacı yok. sadece kokunuzu istiyor daha yeni sizden ayrıldı ve bunun farkında bile değil. Biraz sabırlı olmanız gereken bir dönem Allah güç kuvvet versin kolayca, keyifle geçirin bu süreyi inşallah!