Merhaba, yeni doğum yaptım bebeğim çok şükür ki emiyor, gümüş kapak ve lansinoh krem kullanıyorum fakat meme uclarımda ağrı ve göğsümde sertlik ve büyüme söz konusu. Mastit olabilir mi veya süt üretimi olduğu için memelerdeki büyümeye bağlı doğal bir süreç midir tecrübeli annelerden destek bekliyorum.