Prensescik Bugün tahlil yaptırdık idrar yolu enfeksiyonu cıktı kanına geçmiş hafif uzayan sarılığımızda vardı doktor bundan dolayı geçmiyodur dedi antibiyotik başlattı aranızda bu nedenden çocuğunun sarılığı uzayıp tedavi olunca düzelen oldumu
SevNurRel Prensescik Bizim oldu doğar doğmaz idrar yolu enfeksiyonu oldu ve sarılığı oldu 19 20 lere varan antibiyotik kullandık hastanede yattık valla 2 2.5aylıkken falan geçti sarılığı tamamen
28aydnz Prensescik benim bebiş erkek bende ıdrar enfeksıyonu oldu bebiş bana doktor sünnetsiz erkek bebeklerınde görülür dedı sünnet yaptrn dedı tabı sızınkı erkekmı bilmıyorum
Esrasahin Prensescik sarılığımız olmadı çok şükür ama idrar enfeksiyonu yüzünden 10 gün küvözde kaldık geçti sonra tekrarladı 10 günde antibiyotik kullandık 1 aylık olduktan sonra su vermeye başladık doktor kontrolü ile her emzirmeden yada mamadan sonra bir iki çay kaşığı kadar fazla değil çok şükür 6 aylığız ve atlattık sadece kilo aldırmadı bu tekrarlayan enfeksiyon kızım geçen ay 6100 gr dı bu ay daha götürmedim. Size de çok çok geçmiş olsun temizliğine çok çok dikkat edin
sinocn12 Prensescik eğer sarılığı varsa su ver biraz vermezsen sarılığı düşmez benim gitmedim prof kalmadi dedigimi yap kan ölçümüne gidixne inan hemen sarılığı dusucek
sinocn12 Prensescik 2 çay kaşığı ver canım hiç bae olmaz kokma aksine tum mikrobu suyla atiyo benim 14 sarilik vardı hemen düştü
Suzitosuzi Bizim de 2 buçuk ay sürmüştü şekerli su falan geçirmiyor yalan verme sakın. Saat başı emZirdim öyle geçti
Prensescik sinocn12 tamam canım hergün 2 çay kaşığı verim ozmn inşallah kurtulur şu sarılık cok sinir bozucu bişey
sinocn12 Prensescik kurtulur emin ol ben neler çektim tek çare su sanki küçükken bizi ailemiz neyle besledi su vermeyin diyolar mama yiyen çocuk su içmiyo mı ıciyo aptalca şeyler bunlar su kadar faydalı bise yok
Ademefee Prensescik ben bunu yenidogan hemşiresine sordum sen olsan verirmisin diye yeni doğan hemşiresi olarak vermem ama bi anne olarak günlük 2 çay kaşığı veririm demişti bende doğduğu günden itibaren günlük 2 çay kaşığı veriyorum