Dms58 iyi akşamlar 🤚 hanımlar doğum yapalı 20 gün oldu ama sezeryan göbeğim hala sert ve baya var gitmycek gibi sanki sezeryan tecrübesi önerisi olan varsa yardmcı olursanız sevinirim 🫶🏻
Umutveannesi Dms58 13 aylık oğlum hala gitmedi. Kilom gitti sayılır ama göbek kocaman duruyor. Bende bekliyim önerileri
ece_arel Dms58 14 aylık oğlum hamilelikte 30 kilo aldım 34 kilo verdim 14 ayda ama karnım eskisi gibi dümdüz olmadı kalıyor malesef sezeryan göbeği şimdi 4 aylık hamileyim yeniden bu sefer kilo almadım inşallah almamda ama kalan kaldı zaten 🤣
redizepol1 Dms58 3 ay oldu doğum yapalı benimki gitti ama ben birşey yapmadım 🙄 5 dk oturmaya vakit kalmadığı için kiloyla beraber hepsi gitti
Asminaaa Bence kişiden kişiye değişiyor bu durum benim kaldı biraz ama genelde de göbeğim hep vardı biraz bi arkadaşım var oda sezaryan oldu onunki şimdi dümdüz metabolizma ile alakalı sanırım normalde de rahat kilo veriyorsan erken gider