Defne16002 Merhaba arkadaşlar 3 aylik bebeğimin bingildaginda nabiz atıyor ve bu dışarıdan da belli oluyor .bu durumu yaşayan var mı aranızda yeni fark ettim endişeliyim.
Umutveannesi Defne16002 ilk aylar daha belirgin atıyor zaman geçtikçe kapanmaya başladıkça yavaşlıyor çok normal yani endişe etmeyin
Okuyanbiranne Defne16002 normal bir süreç sertleşene kadarorası hareket edecek korkmayın hiçbir şey olmaz
Defne16002 Kuzeybabyy sanki kalbi oradaymış gibi çok şiddetli korktum Bi an acile gitmeyi düşündüm buraya da bir yazmak istedim ☺️
Kuzeybabyy Defne16002 olur olur bende şlk gördüğümde endişelenmiştim doktora bile sordum normal bir durum dedi ağladıysa filan daha belirgin atar ☺️
Defne16002 Umutveannesi uyurken de atmasi normal o zaman yani ay çok endişelendim ya hersyi çok kafaya takan biriyim
Brcgnss88 Ben de farkettiğimde çok korkmuştum.Daha önce yoktu diye de iddia etmiştim. Sormadığın kalmadı :) ama zaten atmaması anormalmiş.Doktoru da boşu boşuna beyin tomografisi istedi endişelendiğimi görüp ama çektirmedm. Yani çok normal endişelenmeyin :)