Selamlar acaba benim gibi olan var mıdır? Doğum yapalı neredeyse 5 ay olacak rahim ağzı kısalığı sebebiyle 33+4 doğum yaptım. Doğum öncesi Pcos vardı adetim düzensiz değildi her ay aynı döngüde 3 gün adet kanaması 4. Lekelenme ile biterdi doğum sonrası yine düzensiz değil ama döngü sürem uzadı, doğum öncesi 4 gün süren adetim 1 haftalara çıktı önceden ağrısız belirtisiz adet geçirirken şimdi bel ağrısı ishal tatlı krizi ne varsa yaşıyorum 😂 hala pcos var bu arada, bu şekilde doğum sonrası adet döngüsü uzayan vs var mı? 1 hafta adet olmak hiç hoşuma gitmiyor. Ayrıca kanama miktarına fazla eskiden az kanamam olurdu.