Kızlar 8 aylık bebeğim var ve 3 aydır düzgün bir uykumuz yok gece sürekli uyanmalar var, henüz diş yok soran olur diye erkenden yazayım dedim ☺️ şu son zamanlarda benden ayrılmak kesinlikle istemiyor, sabah babasına bile gitmedi düşünün. Dün kayinvalideme gittim markete çıktım, kızımı kayinvalideme bıraktım gelene kadar kapıda kalmış gözleri, beni ilk mutfakta fln aramış goremeyince haliyle ağlamış bayağı. 🥺 Evin içinde yürüteçe koyuyorum dibimden ayrılmıyor bu güzel bişey evet ama bazen aşırı zorlanıyorum, yemek yapamıyorum, namaza kalkamıyorum sürekli ağlıyor. Kucak ve ilgi istiyor 🙄 gece de 1 haftadır gece 1 de uyanıyor 4-5 e kadar geri uyumuyor yerine yatırıyorum uyanıyor hemen. Var mı aynı durumu yaşayan, çözümü olan 🙏🏻