ecrinkurt831 İyi akşamlar arkadaşlar ya kızım dogdugundan beri kendine ait arabası olmadı hep gorumcemden aliyorz elinde olan varsa paylaşırsa çok sevinirim
delirmeceler ecrinkurt831 benim ikizlerim var tek tek çıkarmak için kullandığımız öle markalı olmayan bir bebek arabamız var herhangi bir sorunu yok toplasan 5 kere kullandık kırmızı siyah renkte ilgilenirsen çok düşük bir fiyata veririm biz 700 tlye aldık ama bunun çok altı bir fiyata verebilirim
Edaya04 ecrinkurt831 bende var ikitane ne kadar verebilirsiniz 3500 aldmıştım kafanızdaki rakam nedir birde hangi şehir
ecrinkurt831 denizcinar keremsmomy açıkçası eşim tek çalışıyor evimiz kira uygun fiyatlı yazdım zaten 2 .eldeki uygulamalarn fiyatı uçmuş burdan işine yaramayp uyguna vermek isteyen olur canm😊
Oglumcanim_ AngelMotherr kadın demiş ki uygun fiyatlı olsun görümcemden alıyorum demiş. Demekki durumu yok yani uygun fiyatlı makul bişey bakıyor sen kalkmıssın 3500 lük arabadan bahsediyorsun . O kadar para verebilecek olsa 2 el mi alır ya. Şaka mısınız
edabolukbasi AngelMotherr gerçekten şaka mısın kadın uygun fiyatlı arıyorum demiş 3500 verecek olsa senin kıçı kırık arabanı mı alır keriz arıyorsanız başka kapıya
Oglumcanim_ AngelMotherr bi sus ya. Mantıklı bi yorum yap . Sıfır fiyatına satıyorsun zaten . 3500 nedir .
ecrinkurt831 Zelihailhab 2 yaşında ama 1 yaşında gibi yürümeye başladı derken buralara kadar geldik ama smdide kucagimdan inmek istemiyo