Kızlar bugün bebeğim tam 2 aylık oldu. Bugün aşırı mutsuzdu sürekli uyudu uyanık olduğu zamanlarda da sürekli ağladı sonra geri uyudu. Uykusunda dudaklarını büze büze ağladı kıyamadım. Ataktan mıdır nedir çözemedim. Gaz sorunumuz vs yok normalde zaten şurup ve probiyotik damla kullanıyorum ağladığı zamanlarda da sancısı var gibi değildi ayaklarını falan çekmiyordu yani. İçli içli ağladı hep. Sebebi ne olabilir ?