Sadeturkkahvesi 20 aylık oğluşum adı Ekim 🧡 yemek saatinde bizle birlikte yer, kendi kendine oynar, kitap çok seviyor sürekli sayfa çevirir kendi kendine konuşur anlamsız ama kitap okuyor gibi yapıyor 😄 genelde balkonda dışarı bakınır sitenin içinde çocuk görürse dışarı çakmak istiyor kapıya götürüyor beni. Meyve çok sever. Boyama filan yapıyoruz bazen. Tv sadece alt değiştirirken açıyorum yoksa asla yatıp müsade etmiyor. Telefon vermiyorum 13.5 kg 85 cm