22 aylık oğlum 90cm di en son(18aylıkken) şuan tam bilmiyorum 14kilo
Tv yok arada telefon baba ve babaanne tarafından veriliyor
Kelimesi iyi kendini ifade edebiliyor in,kalk,git,otur,kapat aç gibi şeylerle aşağı yukarı elli kelimesi var
İkili kelimelere ufaktan girdik kitap oku ,kargocu amca ve çok ayıp diyor 😁
Sinir krizleri bitmiyor sürekli yakamdan çekip kalk der asla oturmaz park delisi gözünü açar açmaz park park der parka gitmediğimiz gün burnumdan gelir bugün gibi 🥹
Evde babası veya yaşıtı olsa bile hep beni arar her mekanda birlikteyiz tuvalet dahil
Şuan memeyi bırakmaya çalışıyoruz 🥲