Arslanbebek52 çocuğunun doymadığını nasıl anladın? Kontrollerinde kilo alımı yeterli değil mi? Günde 5-6 kez çiş yapmıyor mu? Bebeğin hep meme istediği için doymadığını düşünüyor olabilirsin ama o minicik bebek senin kucağını istiyor, güvende hissetmek için memede kalmak istiyor. Memelerin yumuşaması doğal bir süreç. Özellikle akşam 6dan sonra daha yumuşak olur bomboş hissedersin çünkü sütün akşamları yağ oranı artar yoğunlaşır yavaş gelir. Akşamları mama verip bebeğini emzirmezsen sütünün artmasını memelerin süt üretimine adaptasyonunu engellersin. Sütü en çok arttıran şey emzirmektir.Makine sağımıyla gelmeyen süt bebeğin emdiğinde geliyordur ayrıca. Çünkü süt üretimi bebek emdikçe devam eder. Memede biriken süt, süt kapasiteni göstermez. Sağımla sadece birikeni alabilirsin. Eğer kilo alımında ve çişli bez sayısında tereddütün yoksa doktora sormadan mama verme lütfen