Gizemdelici İki aylık bebeğim kucağımda dalıyor uykuya yatağa koyunca hemen uyanıyor en fazla 20 dakika sürüyor uykusu napmalıyım
NisanR Gizemdelici kızım 37 günlük dediğiniz gibi yatağına koyunca uyanıyordu. Burun temizliğini burnunda sümük gördüğümüzde yapıyorduk o gün birde burnunu temizleyeyim dedim sümük görmeden ve uykuya dalmıştı üstelik yadsınamayacak kadar da gelmişti burnundan
Ahhannelik Gizemdelici 2 ay 16 günlük bebeğim benimkinde öyleydi sabahlara kadar uyumuyordu 3 gündür gece 1bucukta uyuyor Sanırım belli dönem öyle oluyor
Gizemdelici Aselimmm566 iyice doyduğuna eminim gazını çıkartırıyorum yatağa koymamla uyanıp gidiyor tekrar dönmüyor uykuya
Alparslan16 Gizemdelici şuan aynı durumu yaşyoruz benimde bebeğim 2 aylık ve şuan ayağmda salyorum en fazla 10 15 dakika uyuyor bu 2 ay geçmiycek gibi geliyor
Yagmur_24 Gizemdelici benim de böyle sizi çok iyi anlıyorum gaz dalma şu bu değil bence.. iyice dalıyo sallıyorum yerine koyuyorum maks 5 dk 10 dk saatlercr sallasam yerine koysam yinr böyle o kadar yorgunum ki dinlenemiyorum süt yapamıyorum çişe bile gidemiyorum.. neşem bitmiştir 🌺
Oykumkaral Alparslan16 sallayarak uyutmak bebeği bayıltmakmış ve çok yanlışmış. Ben de deniyordum sonra bir yerde okudum sallayarak uyutulan bebek gerçek anlamda uyumadığı bayıldığı için kısa süreli uykular yaşayıp uyanırmış. Bebeğinizin 10-15 dk sonra uyanmasının sebebi bu. Çok sallamada bebeğin beyni sarsıntı geçiriyor ve bebeği bayıltıyormuş. Başka yöntemle uyutmaya çalışın. Bebek daha çok minik eminim kucağınızda da uyuyacaktır. Sırtına pışpış yaptırarak ve hafif müzikler açarak uyutmayı deneyebilirsiniz.
Alparslan16 Yagmur_24 kesinlikle dinlemediğim için bende süt üretemyorum hep emmek istyo uykusuzluktan artk beynim eror veryo çift görmeye başladim
Yagmur_24 Alparslan16 hareketlerim yavaşladı yürüyüşüm bile deişti resmen. Gözlerim yanıyor artık üstelik bu süreç me ne zaman iyileşecek onu da bilmiyorum dayanalım diyeceğim ama böyle devam da edebilir bilmiyoruz o kadar dua esiyorum ki allaha ama daha tık yok.. uyku diye ağlar mı bi insan :) burdan biri de bana şey yazmıştı niye uyutmaya çalışıyosunuz uykusu gelince kendi uyur😂😂 hayali bile şhane ama maşallah gözler açık uyusa bi şöyle uzun uzun insan uyku hayali kurar mı..🥰
Asli1923 Bebeği yatağa düz olarak koymayın düşme hissi yaşıyormuş, yan koyun sırtına pışpış yapın uykusunu derinleştirin, bizimki de öyleydi bunu okuyunca denedim doğruymuş, bir de tüm bebekler kundak sever
Asli1923 Tüm bebekler aynı 30 saniye bağırsa da alışınca huzurla uyuyacak, kundak yapın ve aynı anda sallanın dizlerinizle yaylanma yapın. Kundak ile anne karnının sıkışık ortamına benzetiyoruz. Kesinlikle kundak olmadığından uyanıyor elleri kolları uyandırıyor kendini 🥰