sadekahve_bitter herkesin görüşü farklı oluyor bu konuda ya. Şahsen biz kızımın kulağını 8 aylıkken deldirdik. Eczacı 6 aydan sonra deliyoruz dedi. Hiç kulağını çekiştirme, bir yerlere takılma vs olmadı. Delinirken anlık ağlayacak gibi oldu dikkatini farklı yöne çekip ağlatmadan bitirdik.
Ben şöyle düşünüyorum kız çocuğu sonuçta illaki isteyecek ilerde. Benim keşke deldirmeselerdi diyorum şimdi ama küçükken rengarenk küpeler takıp, hatta bazen daha fazla sayıda deldirmek istediğim zamanlar olduğunu hatırlıyorum. Acısını anlamadan deldirdik o yüzden. Bir arkadaşımın kızı 3 yaşında küpe istedi bir kulağını deldikten sonra acıdığı için ikinci kulağını deldirmek istemedi bir yıldır tek küpeyle geziyor.