5.5 aylık bebeğim normaldeyse meme de yA da kucakta yatıyo iki gündür gündüz meme dışında yatmıyo yatağa koyunca beş on Dk sonra ağlıyo dalamıyo gece zar zor yatırıyorum artık bugğn bi de odası karanlık odaya getirince bile ağlamaya başladı ne yapacağımı şaşırdım bilmiyorum