Kızım 12 ay 10 günlük hiçbir komut almıyor, hiçbir kelimesi yok anne baba bile yok, babıldama var babababa mamam dadadad zazaza gibi kelimeleri var ama anlamlı değil. Konuşmaması normal dedi doktor bence de erken belki de ama sorun şu; kızım lafı anlamıyor. Gel ver dur öp baybay yap gibi komutları almıyor bana bakıyor ve yapmıyor. Etrafımdaki bebekler bunu yapıyor bilemedim yani sizin 1 yaşındaki bebekleriniz ne durumda?
Birde şöyle bir şey var, ben yabancıyım eşim türk evde 2 dil duyuyor, ben türkçe konuşuyorum kızımla ama telefonda kendi dilimi konuşuyorum, ve 2 defa annemlere gittim orada kafası mı karıştı bilmiyorum