7 ay 8 günlük aslında çokta zorlamadım bazı doktorlar emen çocuğa su çok gerekli diyerek kafamı karıştırdı ama bu gidişle hiç aşılmayacak. Kulplu suluklardan aldım önüne koyuyorum diş kaşıyor hiç içemeye yeltenmiyor. Hatta çiğneme refleksi geliştikçe sıvı şeyleri bile çiğnemeye çalışıyor hep ağzından akıyor çorba vs normal mi bu durum? Suya nasıl alıştıracağım kaşıkla mi vereyim veya hangi yöntemle alışır???