Kızlar bugün ilk defa gördüm kafasına eliyle sap sap yapıştırıyor 10 aylık oglum . Defalarca yaptı gözlemledim arada yapıyor aynı elle aynı yerlere nerdeyse kulaga kafanın yanları arkalarına doğru vuruyor ama huzursuzluğu ağlaması faaln yok acile gitsem mi bilemedim calpol verdim uyudu simdi basına gelen var mi normal bi keşif süreci mi acaba ? Dişlerimiz de çıkıyor bu arada