Kızlar herkese merhaba burada ki ilk postum happymomdan mezun olup buraya basladım😃
Doğum yapalı 24 gün oldu ilk 10 gün çok yoğun kanamam oldu şimdi bir günde 2 günlük ped gidiyor normal ped kullanmayı kestim damla damla geliyordu diye normal mi 24 gündür böyle kanamam olması? Sezaryen + miyom ameliyatı oldum ben bu arada onuda belirtiyim
Çünkü burada okuduğum kadarıyla 1 hafta 10 gün sürüp bitmişti çoğu insanın kanaması korktum ona göre doktoruma yazacağım?