Aile hekimine geçen ay aşı için gittiğim de 9.ay da izlem için 1 yaşında da aşı için geleceksiniz başka da yok dedi bir kaç gündür görüyorum ki 9.ayda da aşı varmış ve yapılması gerekiyormuş özel aşı gibi isteğe bağlı aşı mı da bana söylemedi böyle böyle aşısı var diye ilk çocuğum bilgim yok fazla aşı konusunda o yüzden de sizlere sormak istedim aile hekimine de gidip soracağım en kısa zamanda