Bebek070 hiç üzülmeyin sıkmayın canınızı sağlıklı ise gerisini boşverin benim oğlum da ayına göre zayıf herkes çok zayıf diyor ama ne yapayım iştahsız bebek çeşit çeşit yapıyorum hiç birini yemiyor ama çok şükür sağlığı yerinde o yüzden düşünmeyi bıraktım artık 🤭