Filizak merhaba, benim bebeğim de 1 haftalıkken soğuk algınlığı geçirmişti. Ben korkup bir kaç hastaneye götürmüştüm 🙈 gittiğimiz tüm doktorlar ateşi çıkmadığı sürece kormamamizi, sürekli emzirip burnunu açık tutmamızı söylemişti. Zaten çok küçük olduğu için ilaç vermiyorlar. Size de çok geçmiş olsun, çabucak atlatırsınız insallah❤