Aaanneaa o kadar kaynatirsan içindeki vitamine de yazık edersin. Pastörize kutu süt ya da günlük süt al kaynamadan al ocaktan. Kavanozlara koy biraz bekle parmağını sokup 6 7 ye kadar sayabiliyorsan mayala. Uzun süre kaynatmaktaki amaç çiğ sütün içindeki mikrobu öldürmek ama yine de tam ölmeyebiliyor en güveniliri uht ya da pastörize sütler. Onları da kaynamaya gerek yok o yüzden