Ben yemediğim hiç bir şeyi bebeğime ne sürdüm ne yıkadım. Ya saf zeytinyağı ya da kantaron yağı. Bunlar yeterli geliyor zaten. Benim bebeğimde bitmeyen pişik vardı hiç ama hiç krem vs kullanmadım. Zaten o kremlerin içeriğini araştırsanız sizde kullanmazsınız