Arkadaşlar bu postu belki aranızda oğlunu sünnet etmek isteyen ama cesareti olmayan korkan anneler için yazmak istedim. Oğlum 21 mayısta 8 aylık olacak. Salı günü sünnet oldu küçük prensim. Ben süreçten çok korkuyordum nasıl olacak diye. Öncelikle hiç korktuğum gibi olmadı onu belirteyim. Salı sabaha karşı beslenmesini 4.00 da kestik. Sabah 8 de hastaneye yatış yapıldı. Bazı aksilikler oldu benim hatam evde evrak unuttum falan neyse sabah 10.30 da ameliyata aldılar oğlumu 11.30 da çıktı. Tam bir saat sürdü ve bizi içeri almadılar. Odaya geldiğinde kendine gelmişti oğlum ve 2 saat beslenmemesini söylediler. Karnı çok aç olduğu için başta çok ağladı ama kesinlikle aç olduğundandı. Ben en son dayanamayıp 1.5 saat sonra emzirdim ve yavrum sustu huzurla uykuya daldı. Daha sonra uyandığında falan herşey çok normaldi hiç ağlamadı. Bugün 3. Gün ve hala çok şükür ağlama sızlama olmadı. 2 beden büyük bez kullanıyoruz sadece o kadar. Kremini sürüyoruz günde 1 kere 2 seferde batikon damlatıyoruz. Sadece hastane seçimimden çok pişmanım kartal lütfi kırdarda yaptırdık. Aşırı aşırı ilgisizler hemşireler. Hepsi eline telefon almış ya odalarında oturuyorlar yada masaya oturmuş telefonla oynuyorlar. Soru soruyorum hepsi birbirinin suratına bakıyor ben anlamadım. Neyse çok şükür sünnetimizi olduk. Darısı tüm bekleyenlere olsun.