crnynr38 Bebeğim 5 aylık 3. Ayından beri öyle saçım dökülüyor ki ömrüm boyunca dökülen saçlarımı toplasam bu kadar etmez. Kafamda 3 tel saç kaldı her taraf bembeyaz açıldı haddinden fazla dökülüyor benim gibi olan var mı neler yapabilirim önerileriniz neler?
Kirmiziboncugunannesi crnynr38 Ben kel kalmadıysam kimse kalmaz. Bu lafı edenlere inanmıyordum ama emin olun bi zamanı var duruyor dökülme. Doktora da gittim değerlerim normal çıktı ama işin fitratinda var demek ki neler neler ne bakımlar da yaptım yağlar özel şampuanlar falan ama asla azalmadı dökülmedi. Sonra birden bire kesildi sanırım bebeğim 8-9 aylık falandı.
Hanzadeeee Benim de su gibi dökülüyor sabah kalkıyorum çarşaf yastık saç . Normalmiş sonra normale dönecekmiş