Snrbuse Merhaba bebeğinin bir gözünün kapağında düşüklük olan oldu mu? Süreç nasıl işledi daha sonra düzelme oldu mu?
NM_mom Kuzenim göz kapağı düşük doğdu 2 yaşında ilk ameliyatını oldu 2. Ameliyatı 2-3 sene sonra oldu. Hala bi düşüklük var ama önceki kadar tabi ki değil. Şu an 12 yaşında son ameliyatı da 18 yaşında olucak doktoru öyle söyledi🌸