Hem emziriyorum hem mama veriyorum bazen sütüm hiç gelmiyor bazen geliyor çocuk aç ağlıyor anlıyorum emiyor gelmiyor sinirleniyor aç, aç mı bırakayım yani dedim ve mama verdim hala emiyor biberon aldı diye memeyi bırakmadı hatta meme emmeyi çok seviyor. Her mamayı denedik hipp ve sma bize aşırı sancı yaptı her mama her bebeğe yaramıyor, biz Aptamil kullanıyoruz 3 ay Aptamil comformil kullandım gaz olmasın diye 3 aydan sonra normal Aptamil 1 kullanmaya başladık. Hiç canınızı sıkmayın siz annesiniz aç mı değil mi anlarsınız eğer açsa korkmayın mama verin sonuçta anne sutude alıyor doyacak kadar olmasada ordanda gerekli vitamini alıyor. Mama kötü bişey değil, hiç sütü olmayanlar ne yapsın dimi 🤷🏼♀️🥰