Bence de verin ama biberonla vermeyin. Ben biberon kullandım 3,5 aylıkken sütüm yetmiyordu sonra bebeğim biberona alıştı sadece sütüm tazyikli geldiğinde emdi. Bir süre sonra sütüm azalmaya başladı emmediği için, meme reddi falan derken sütüm iyice azaldı ve sonuç sütüm kesildi