Mcnnm7 Bebeğiniz kızsa anneden östrojen hormonu geçiyormuş bir miktar, o sebeple gelebiliyormuş normalmiş korkulacak bir şey değildir yani tabi siz yine de doktora götürürsünüz elinize aldığınızda dağılan bir şeyse ürat kristali de olabilir o durum da süt alerjisi belirtisi öyle bir şey varsa siz emzirirken süt ürünleri gibi bazı besinleri tüketmeyeceksiniz