Kızlar benim bebeğim 17 aylık olmak üzere aşırı düşkün memeye artık ikimizde bunalmıştık bugün bi denemek için göğsüme salça sürdüm ve emmedi hatta kustu şimdi ne yapsam emmiyor ben zaten bir iki ay sonra kesmeyi düşünüyordum şimdi hazır başlamışken kessem mi diye düşünüyorum yoksa bir kaç ay daha emzirsem mi duygusal olarak çok zormuş onu anladım çok üzülüyorum ama başlamışken de bitirsem mi bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var🥺