Bebeğim iki bucuk aylık, anne sütü ile besleniyo ama su içmeyide cok seviyor , biberonda süt veriyorum almıyor ama su biberonunu verdiğimde suyu içiyor , doktorlara kalsa su vermeyin diyorlar ama bu normal bişeymi ? Sanki dersinizki cocugun içi yanıyor . 15-20 gündür böyle