Sevidmn 3 gunluk bebegim crp yuksekliginden yogun bakima alindi cok kotuyum sizlerden dua bekliyorum nolur yavruma dua edin 😭
Deletedmom_110 Sevidmn şifa versin Rabbim inş merak etme antiboyotik tedavülüyle ıyıleşiyorlar 8 gün kaldık enfeksiyondan yatan bebeklerden biliyorum 🌺🌺
Civciv123 Sevidmn bizde cep yüksekliğnden yattık hastenede merak etmeyin serum tedavisiyle geçiyor Şifa versin Rabbim bebeğinize
Sevidmn Deletedmom_110 Birminikannesiyim cok tesekkur ederim nefes problemi var sizdede oyle olmusmuydu