guzelanne71 yes yes ben de temizliyorum. Hatta ben mutfak ile ilgilenemiyorken yemekler yapılmış ama fırın temizlenmemis, hala cikarmaya çalışıyorum o lekeleri… Ne yanmissa artık içinde 🤦🏻♀️ Arçelik ankastre benim de. Normalde her yemek sonrası, ılınmaya yakın iken domol sıkar, bekletir silerdim, mis mis olurdu… Şimdi yanık izler var tabanda iki tane onlara takigim. Selsil deneyeceğim bakalım biraz ilitip fırını…