Kızlar bebeğim 8 aylık desteksiz oturamıyor ama son iki haftadır sürekli ayağa kalkmaya çalışıyor ve kalkıyor da koltuk kenarlarına tutunup park yatağında da da tamamen kendisi kalkıyor bunlar yürüme belirtisi mi bilmiyorum bende ilk bebeğim oturamadan yürür mü tecrübeli annelerim varmı fikri olan