Ben bebeğim 5.5 aylıkken doktora sormuştum ek gıdaya geçelim mi diye ? bebeklerin bağırsakları 6. aydan önce tam gelişmediği için 6.aydan önce ek gıdaya baslamamalisin demisti..
Şuan bebeğim 8.5 aylık.. soğuk biseyleri isitirken bende kavanoza koyar kavanozu da cezveye koyar o sekil de ısıtirim.. yoğurt hep evde mayalıyorumm.. ilk 2-3 kaşıkta bebeğim de istemiyor gibi yapıyor ama devamında severek yiyor..